preloader-img

czytaj więcej o mnie.

Cześć, nazywam się Paweł! Jestem zawodowym rysownikiem, ilustratorem i projektantem. W branży artystycznej działam już ponad 15 lat.
Co mogę dla ciebie zrobić ?

subpage-img

Profesjonalna strona internetowa, czyli jaka?

Więcej realizacji
subpage-img
Więcej artykułów
subpage-img

W dobie wszechobecnego Internetu profesjonalna strona internetowa to niezbędny element wizerunku każdej firmy, a nawet podstawa istnienia firmy na rynku. To także miejsce pierwszego kontaktu klienta z Twoją marką. Prawidłowo zaprojektowana i zakodowana strona internetowa stanowi więc potężne narzędzie komunikacji z klientem.

 

Czym powinna charakteryzować się profesjonalnie wykonana strona internetowa Twojej firmy?

 

1. Spójna z identyfikacją wizualną marki.

Strona internetowa to uzupełnienie wizerunku marki. Oznacza to, że strona pod kątem wizerunkowym musi współgrać z logiem oraz kolorystyką i grafiką firmową.

 

2. Zaprojektowana zgodnie z zasadami Web Usability. 

Web Usability to zbiór zasad projektowania, które czynią stronę użyteczną i przyjazną Internautom. Każda strona internetowa powinna być zaprojektowana w sposób estetyczny i przejrzysty, aby jej użytkownicy mogli w szybki, intuicyjny i możliwie prosty sposób dotrzeć do pożądanych informacji: kontaktu czy oferty firmy. Strona powinna sama zachęcać klienta do jej przeglądania i wykonywania na niej odpowiednich działań.

 

3. Sprzyjająca pozycjonowaniu.

Projektując stronę, często zapomina się o tym, że strona internetowa powinna być nie tylko przyjazna użytkownikom, ale też sprzyjająca wyszukiwarce internetowej. Istnieją bowiem takie elementy strony internetowej, które na pierwszy rzut oka nie zostaną dostrzeżone przez Internaute, ale zauważy je wyszukiwarka. Optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych  zwiększa pozycję strony w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.

 

4. Bezawaryjna.

Każda strona internetowa powinna działać bezawaryjnie, nie rozsypywać się i nie zacinać w trakcie przeglądania. Jeżeli Twój potencjalny klient w trakcie korzystania ze strony Twojej firmy napotka jakiekolwiek problemy, szybko ją opuści i przejdzie na stronę Twojej konkurencji.

5. Oparta na nowoczesnych technologiach.

Strony responsywne, czyli dostosowane do urządzeń mobilnych, to już dzisiaj podstawa. Każda profesjonalna strona internetowa powinna umożliwiać użytkownikom przeglądanie jej na dowolnym urządzeniu (smartfonie, tablecie) w sposób prosty, intuicyjny i przejrzysty.