preloader-img

czytaj więcej o mnie.

Cześć, nazywam się Paweł! Jestem zawodowym rysownikiem, ilustratorem i projektantem. W branży artystycznej działam już ponad 15 lat.
Co mogę dla ciebie zrobić ?

subpage-img

Branding i logo

Zobacz realizacje
subpage-img

Projektowanie silnych i rozpoznawalnych logotypów, tworzenie postaci brand-hero i storytellingu.

Branding - projektowanie identyfikacji wizualnej firmy

Oferuję pełen zakres usług brandingowych, skierowanych zarówno do małych i średnich firm, organizacji, fundacji, jak i start-upów. W dzisiejszej dżungli reklamowej dobra identyfikacja wizualna jest kluczem do sukcesu. Głównym celem każdej współczesnej firmy jest zwrócenie na siebie uwagi potencjalnego klienta. Od kilkunastu lat zajmuję się budowaniem wizerunku marki. Zaprojektowałem dziesiątki logotypów i wiem, że działają. Wiem też, że czasy się zmieniają i świadomość klientów także się zmienia. Dlatego dobry branding nigdy nie stoi w miejscu, jest ciągłym poszukiwaniem nowych rozwiązań na magnetyczny wizerunek. Tworząc identyfikację wizualną, największą wagę przykładam do przejrzystego, jasnego i oryginalnego wizerunku.

Logo – czym jest i z czego powinno się składać?

Logo jest twarzą marki. Jest podstawą przyszłego funkcjonowania wizerunku firmy w świadomości odbiorców. Logo ma za zadanie wywoływać określone emocje u docelowej grupy odbiorców, nasuwać odpowiednie skojarzenia i oddawać charakter firmy. Nadrzędnym zadaniem logotypu jest być kojarzonym i zostać zapamiętanym. Tylko zapamiętywany logotyp może sprawić, że klient przyjdzie właśnie do Ciebie. Dobrze zaprojektowany znak logotypu potrafi wznieść markę o kilka poziomów wyżej. Należy też pamiętać o tym, że dobre logo musi być zaprojektowane w ten sposób, by móc je użyć na różnych nośnikach i w różnych rozmiarach zarówno bardzo małej jak i bardzo duże, bez utraty czytelności znaku.

Typografia – graficzny język brandingu

Typografia jest jednym z najistotniejszych elementów dobrze zaprojektowanego wizerunku firmy. Dobrze dobrana typografia to całości identyfikacji wizualnej. Typografia określa charakter firmy, opowiada o marce i nadaje niepowtarzalną atmosferę. Dopieszczony pod kątem typograficznym wizerunek daje odbiorcy poczucie tego, że patrzy na markę, która zadbała o każdy detal.

Typografia firmowa mówi o tym, jacy jesteśmy. Czy jesteśmy firmą stawiającą na innowacje, służącą poradą, a może solidną firmą budowlaną? Stereotypy, głęboko zakorzenione w ludzkiej świadomości, możemy wydobyć za pomocą doboru odpowiedniego koloru i kroju pisma jakim będziemy komunikować się z klientem.

Barwy firmowe – psychologia kolorów jako istotny element dobrego brandingu

W branży kreatywnej działam od kilkunastu lat, ale z psychologią kolorów miałem do czynienia jeszcze za dzieciaka, uczęszczając do liceum sztuk plastycznych. Wiem, że w dzisiejszym globalnym świecie, pełnym zakorzenionych stereotypów i pułapek podświadomości, odpowiednio dobrane barwy firmowe pełnią niezwykle istotną rolę. Kolorami można wywołać u odbiorcy określone działania. Nie bez powodu banki nadużywają w swojej ofercie odcieni błękitu, które z psychologicznego punktu widzenia kojarzą się ze spokojem i nadzieją, a biura podróży preferują niosące pozytywne skojarzenia kolory żółte.
Kolorem i kształtem określisz charakter swojej firmy.

Realizacje - Branding